DSpace Repository

Homenaje al profesor César Vapñarsky

Show simple item record

dc.creator Bertoncello, Rodolfo
dc.creator Domínguez Roca, Luis Javier
dc.creator Gorojovsky, Néstor
dc.creator Manzanal, Mabel
dc.creator Reboratti, Carlos
dc.date.accessioned 2018-11-23T20:30:07Z
dc.date.available 2018-11-23T20:30:07Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier http://litorales.filo.uba.ar/web-litorales3/homenaje1.htm
dc.identifier.citation Bertoncello, R., Domínguez Roca, L. J., Gorojovsky, N.,Manzanal, M. y Reboratti, C. (2003). Homenaje al profesor César Vapñarsky. Litorales : teoría, método y técnica en geografía y otras ciencias sociales, 2. http://repositorio.filo.uba.ar/handle/filodigital/8128
dc.identifier.issn 1666-5945
dc.identifier.other 1301
dc.identifier.uri http://repositorio.filo.uba.ar/handle/filodigital/8128
dc.description Fil: Bertoncello, Rodolfo. Universidad de Buenos Aires; Argentina.
dc.description Fil: Domínguez Roca, Luis Javier. Universidad de Buenos Aires; Argentina.
dc.description Fil: Gorojovsky, Néstor. Universidad de Buenos Aires; Argentina.
dc.description Fil: Manzanal, Mabel. Universidad de Buenos Aires; Argentina.
dc.description Fil: Reboratti, Carlos. Universidad de Buenos Aires; Argentina.
dc.format application/pdf
dc.language.iso es
dc.language.iso spa
dc.rights https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Litorales : teoría, método y técnica en geografía y otras ciencias sociales, 2 (2003)
dc.subject HOMENAJE es_AR
dc.subject GEOGRAFÍA es_AR
dc.subject DOCENTES es_AR
dc.subject SOCIOLOGÍA es_AR
dc.subject INVESTIGADORES es_AR
dc.subject VAPÑARSKY, CÉSAR es_AR
dc.title Homenaje al profesor César Vapñarsky es_AR
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:ar-repo/semantics/artículo
dc.type info:eu-repo/semantics/article


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account