DSpace Repository
Las trayectorias de desarrollo profesional docente: algunos conceptos para su abordaje
Login
DSpace Home
→
FILO:UBA
→
Investigación
→
Institutos de investigación
→
Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas (INIBI)
→
IPUFILO: Indice de publicaciones de la Facultad de Filosofía y Letras
→
Revistas científicas
→
Revista del Instituto de Investigaciones en Ciencias de la Educación
→
Año 2004 - Núm. 22
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Las trayectorias de desarrollo profesional docente: algunos conceptos para su abordaje
Vezub, Lea
URI:
http://repositorio.filo.uba.ar/handle/filodigital/9899
Date:
2004-06
Show full item record
Files in this item
Name:
IICE_22_Vezub.pdf
Size:
10.86Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Año 2004 - Núm. 22
Artículos de revistas
Año 2004 - Núm. 22
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register