DSpace Repository
Branding en el ‘tsunami’ digital. Del lápiz al ratón en Cuadernos de Diseño 3: Diseño, innovación, empresa.
Login
DSpace Home
→
ECMA
→
Edición
→
Fundamentos de Diseño Gráfico para Editores
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Branding en el ‘tsunami’ digital. Del lápiz al ratón en Cuadernos de Diseño 3: Diseño, innovación, empresa.
Romero, Javier
URI:
http://repositorio.filo.uba.ar:8080/xmlui/handle/filodigital/12064
Date:
2009
Abstract:
Este texto fue accesibilizado por el ECMA, Facultad de Filosofía y Letras, UBA. No se puede copiar, distribuir, ni compartir.
Show full item record
Files in this item
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Fundamentos de Diseño Gráfico para Editores
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register